Ljubezen za praznike


Dodobra smo zakorakali v mesec december, najbolj potrošniški mesec in čas, ki prinaša najbolj praznično vzdušje, ki pa je na žalost pogojeno tudi z denarjem in darili. Mnogi okoli nas si vsega tega žal ne morejo privoščiti, zaradi različnih socialnih stisk. 



In potem zaprem oči in minejo vsi različni dvomi, strahovi o nepomembnih stvareh in sem srečna, ker imam topel dom, ljubečega partnerja in najboljšega očeta sinu Lovru, ZDRAVEGA OTROKA, starše in prijatelje. Imam vse, kar si lahko želim! Imam LJUBEZEN, ki jo DELIM in PREJEMAM! To je zame bistvo vseh praznikov, kjer zaživijo pristni družinski odnosi. 

Seveda se ne bi branila marsičesa materialnega, ampak najlepša darila so tista, ki so zastonj. Kaj je lahko lepšega od prijaznega pozdrava soseda, prijazne pomoči trgovke pri izbiri krila, nepričakovanega poljuba partnerja,  povabila na sprehod. 

In tukaj sem vesela, ker sem lahko del mamiblogerk, ker preko svojih sledilcev ozaveščamo ljudi tudi, ko pomagamo. In tukaj smo se povezale z Zvezo prijateljev mladina Moste-Polje in poiskale družine, ki so potrebne pomoči in obenem kontaktirale različna podjetja, ki so priskočila na pomoč. Več si lahko preberete na spodnjem linku.

http://www.mamiblogerke.si/projekti/prazniki-za-vse/


                                           NE KUPUJ DARIL, AMPAK BODI DARILO!
                                      BODI LJUBEZEN, NASMEH, SREČA ZA NEKOGA ❤

Do naslednjič lep sončen pozdrav,

Tea ❤



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MOJE IZKUŠNJE GLEDE NAKUPA OTROŠKEGA VOZIČKA IN MARELE

Življenje ni glasbena želja, pa vseeno kdaj igra moja najljubša pesem

Ta veseli dan ali moj dragi ima 30 let;)