Ta veseli dan ali moj dragi ima 30 let;)

Tako, pa je prišel ta veseli dan, ko se je Dejan "znebil" dvojke in postal "pravi moški";)). Vstop v novo obdobje čaka tudi mene kmalu v avgustu;))
Dolgo časa sem študirala kaj bi ob tako velikem prazniku podarila dragemu, da bi si zapomnil ta velik dogodek. Ampak na srečo Dejanu materialne stvari od nekdaj niso pomenile nič in zato sva se odločila, da njegov dan izkoristiva za družinski izlet v hribe. No seveda je bilo primerno darilo poleg izleta, novi planinski čevlji;)
Najprej sva imela v mislih Raduho, vendar so bile vremenske razmere za ta del neugodne, zato sva se odločila za bližnji hrib Mrzlica, ki je zadnje čase postala izredno priljubljena izletniška točka.
Vsem ljubiteljem gora, narave,družinam priporočam obisk planinske koče, zaradi prijetne poti, dobre kulinarike in gostoljubja oskrbnika družine Jeglič. Kot mamici pa mi je blazno všeč, da je poskrbljeno tudi za najmlajše, saj so na travniku pred kočo številna igrala, ki so dobro vzdrževana. Seveda ne morem niti preko izjemnega razgleda na vrhu razgledne plošče, kjer je moč videti vse bližnje vrhove. 
Na vrhu nas je pozdravil sonček in ptičje petje. Na vrsto je prišla dobra pojedina in seveda nekaj kapljice, da sva z dragim nazdravila njegovem prazniku. Končno sva nabavila nahrbtnik za našega sončka, ki je izredno užival na poti, ko si je ogledoval naravo in okoliške živali. Prijetno s koristnim smo končali naš izlet nazaj v dolino, kjer je čakalo Dejana presenečenje in sicer so se pred hišo v Zabukovici zbrali njegovi  prijatelji, da mu pomagajo postaviti mlaj;) 
Čakalo ga je dosti dela z žaganjem smreke in postavitvijo le-te pred hišo. Bilo je dosti smeha, dela;) Ja tradicija pač mora biti, predvsem pa je lepo ko vidiš zbrane prijatelje, ki se veselijo s teboj. 

Zaključek mojih misli je, da največ kar šteje v življenju, da imaš ob sebi družino, ki te podpira ter iskrene prijatelje v dobrem in slabem.

Do naslednjič lep sončen pozdrav,
Tea ❤


                                                                  Mi prihajamo;)


                                                                En selfi na vrhu;)


                                                           Gobova juhca in žganci


                                                                     Moje vse

                                                                        💚


                                                                            😃

                                                                        smrekica😀

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MOJE IZKUŠNJE GLEDE NAKUPA OTROŠKEGA VOZIČKA IN MARELE

Življenje ni glasbena želja, pa vseeno kdaj igra moja najljubša pesem